Star Wars: The Clone Wars
Mens klonkrigene fejer gennem galaksen, kaster Anakin Skywalker og hans nye Padawan Ahsoka Tano sig ud i en farlig mission for at redde forbryderbossen Jabba the Hutts bortførte søn. Indeholder afbildning af tobak.
Mens klonkrigene fejer gennem galaksen, kaster Anakin Skywalker og hans nye Padawan Ahsoka Tano sig ud i en farlig mission for at redde forbryderbossen Jabba the Hutts bortførte søn. Den forræderiske grev Dooku er fast besluttet på at få dem til at fejle, og med sin dødbringende morder Asajj Ventress i hælene, er det en mission med store konsekvenser. Indeholder afbildning af tobak.