Newsies
I 1899 bliver en modig gruppe avisdrenge i New York City på usandsynligvis helte, da de slår sig sammen med en skruppelløs avismagnat.
I 1899 bliver en modig gruppe avisdrenge i New York City på usandsynligvis helte, da de slår sig sammen med en skruppelløs avismagnat. Besluttet på at få deres drømme til at gå i opfyldelse, finder de modet til at udfordre de mægtige i denne live-action musical. Indeholder afbildning af tobak.