Au Voleur
Isabelle er lærer. Bruno er en tyv. Sammen begynder de at tro, at de kunne finde lykke. Den dag politiet strammer skruen omkring ham, løber Bruno væk og tager Isabelle med sig. I hjertet af skoven skjuler de sig og elsker hinanden, tidløst, i et sidste forsøg på at holde verdens vold væk.