Pirates Of The Caribbean - Ved verdens ende
Kaptajn Jack Sparrow, den charmerende og vittige sørøver, bliver fanget i Davy Jones’ Kiste. Hans piratbrødre indleder en desperat aktion for at finde og redde ham.
Ligesom der er mest brug for ham, bliver kaptajn Jack Sparrow, den charmerende og vittige sørøver, fanget i Davy Jones’ Kiste. I en stadig skrøbeligere alliance indleder Will Turner, Elizabeth Swann og kaptajn Barbossa en desperat aktion for at finde og redde ham. Deres motiv? Kaptajn Jack er den sidste af Brødreskabets ni sørøverfyrster, der skal gå sammen i et sidste slag for piraternes frihed.