Boston Legal
Alan Shore og Denny Crane leder en brigade af dyre civilretssagførere i et højt profileret advokatfirma i Boston. En serie, der fokuserer på de fremragende, men ofte følelsesmæssigt udfordrede, advokaters professionelle og private liv.
Den personlige og professionelle tilværelse for Bostons mest erfarne sagførere udgør fundamentet for dette komediedrama, der er blevet nomineret til flere Emmy-priser siden premieren i 2004. Da Washington-advokaten Brad Chase (Mark Valley) blev forflyttet til Boston for at holde øje med Crane, Poole & Schmidt-partneren Denny Crane (William Shatner), havde han ingen anelse om, hvad der ventede ham. I mellemtiden, mens Chase gør sit bedste for at observere Crane, bruger Alan Shore (James Spader) etisk tvivlsomme metoder til at vinde de sager, som ingen andre vil have noget med at gøre.