Marvel One-Shot: Item 47
Efter det episke klimaks i Marvels The Avengers har S.H.I.E.L.D. fundet alle på nær ét stykke rumvæsenteknologi i New York City…et Chitauri-våben, alias "Genstand 47." Efter et ungt par finder våbnet, tager de på bankrøver-togt.
Efter den episke kamp om New York i Marvels The Avengers bjærgede S.H.I.E.L.D. al rumteknologien, der blev efterladt i byen, på nær en enkelt ting: en Chitauri-blaster, aka "Stykke 47." Da et ungt par falder over dette sjældne våben, tager de på et togt for at røve banker... med S.H.I.E.L.D.-agenter lige i hælene.