Da en grådig forbryder planlægger at overtage malkegården Himmelfarmen, slår tre dedikerede køer, en karatesparkende hingst og en farverig flok husdyr sig sammen for at redde deres hjem. Indsatsen er kæmpestor og risikoen himmelhøj, når denne usædvanlige alliance står oppe imod en mystisk bande forbrydere.