Criminal Minds
Criminal Minds handler om en højt rangeret gruppe af FBI’s profileksperter, som analyserer landets mest forskruede kriminelle sind og forudser deres næste træk, inden de slår til igen.
BAU jager kidnappere, der går efter par, mens Elias Voit står over for et velkendt mørke i fængslet.
BAU efterforsker en veterans død, mens Prentiss og Voit forsøger at lukke en podcast.
Da nye lig knyttes til Sicarius, tager BAU Voit med i felten for at bekræfte drabene.
Alvez og Tyler slår sig sammen for at efterforske mordet på en FBI-træningsinstruktør.
Da Fanen udser sig Brian Garrity, lægger Voit en plan for at håndtere sin nemesis.