Captain America: Brave New World
Efter et møde med den nyvalgte amerikanske præsident, Thaddeus Ross, befinder Sam Wilson sig midt i en international hændelse. Han må finde frem til årsagen til et forbryderisk globalt komplot, før den sande bagmand får hele verden til at se rødt.