Donna Hay Coastal Celebrations
Den australske kogebogsforfatter Donna Hay inviterer til en række solrige fester ved havet, hvor hun anretter og tilbereder lækker mad i smukke omgivelser. Med Sydneys havn som baggrund forvandler Donna friske råvarer til enkle, men imponerende retter.
Den australske kogebogsforfatter Donna Hay inviterer til en række solrige fester ved havet, hvor hun anretter og tilbereder lækker mad i smukke omgivelser. Med Sydneys funklende havn som baggrund viser Donna, hvordan man holder alt fra en lang frokost derhjemme og en havefest ved stranden til en sammenkomst i sejlklubben og en uforglemmelig, tropisk pigefrokost. Donna finder inspiration i sine skabe, sin have og kystlinjen og dækker de smukkeste borde. Hun bruger friske råvarer til at skabe enkel, imponerende mad og giver klassikere som fish and chips, tomatbruschetta og cremet semifreddo et moderne tvist. Tilføj kølige drinks, lækre snacks og særlige overraskelser, og du har opskriften på en uforglemmelig dag.
Donna inviterer dig hjem til en lang, mindeværdig frokost med kun de bedste råvarer.
Donna laver en drinksbar og en flot blomsterdekoration til en havefest ved stranden.
Donna holder en uforglemmelig frokost i sejlklubben med fish and chips og sliders.