Mickey Mouse’ vidunderlige verden
Der er dømt sjov og spænding i lange baner, når Mickey og vennerne kaster sig ud i deres største eventyr nogensinde. Dog må de styre uden om faldgruber og forhindringer i en vild og skør verden, hvor Disneys magi gør det umulige muligt.
Mickey, Anders og Fedtmule sniger sig ind i Raptus von Ands seneste opfindelse og oplever morgendag.
Mickey får problemer, da han prøver at få Pluto til at sluge en enkelt lille pille.
Mickey og hans venners rullende diskoaften bliver truet af Sorteper og hans bande.
Mickey og Minnie forsøger at gøre deres sædvanlige date til noget helt usædvanligt.
Mickey og hans venners planer går i vasken, da en tur i supermarkedet udvikler sig til et rent kaos.
Mickey og Minnie kæmper med at bygge et læskur, da en storm truer med at hærge deres ø.
Da Minnie mister Mickeys kærlighedsgave, må hun kæmpe med en hel flok af rivaler om den.
Mickey forsøger at redde Minnie, efter han er kommet til at trylle hende væk med en tryllestav.
Mickey har forsøgt at gøre spilleaften spændende, men vennerne ender i en kæmpe knibe i stedet.