Mrs. Doubtfire
Da den arbejdsløse skuespiller Daniel Hillard mister forældreretten over sine tre børn, går det op for ham, at det ikke er nok at se dem en gang om ugen. Derfor klæder den listige skuespiller sig ud som mrs. Doubtfire, en aldrende britisk barnepige med en skarp tunge og et godt tag på børn, for at se sine børn i denne hjertevarme komedie.