Vidnesbyrdet, ordene, minderne og den store lektion fra Oscar Ghiglia, ideel arving til Andrès Segovia og et referencepunkt i verdens musik- og guitarmiljø. En dybdegående rejse gennem musikkens og guitarens verden, der ærer Ghiglias arv og hans bidrag til musikken.