Så længe jeg lever
Så længe jeg lever er en dramatisk, humoristisk og poetisk rejse gennem musikeren John Mogensens liv. Manden der lagde Danmark for sine fødder med store folkelige klassikere som “To mennesker på en strand”, “Så længe jeg lever” og “Fut i fejemøget”. Vi følger ham fra barndommen til hans første gennembrud med Four Jacks for så at gå i glemmebogen - og i hundene - indtil han pludselig brager igennem med sit enorme gennembrud i 1971 med "Der er noget galt i Danmark!".