How I Met Your Father
I en nær fremtid fortæller Sophie sin søn historien om, hvordan hun mødte hans far: En fortælling, der kaster os tilbage til nutiden, hvor Sophie og hendes tætte gruppe af venner står over for at skulle finde ud af, hvem de er, hvad de vil med livet, og hvordan man forelsker sig i en tid med dating-apps og ubegrænsede valgmuligheder.
Efter Sophies udstilling og Ians ankomst afholder Sid og Hannah en spontan bryllupsreception.
Efter at have solgt sit portræt får Sophie Jesse til at hjælpe hende med at imponere køberne.
Sophie forsøger at narre sine forældre. Sid og Ellen forsøger med deres egen store plan.