The Cull: Scotland's Deer Dilemma
I det skotske højland raser en kamp om fremtiden for landet og dets største pattedyr, hjorten. Denne film udforsker den ophedede debat mellem jordejere, miljøforkæmpere og skovfogeder og afslører det komplekse dilemma om, hvordan man forvalter Skotlands vilde naturområder.