Pinocchio
En levende genfortælling af det elskede eventyr om en trædukke, der drager ud på et spændende eventyr for at blive en rigtig dreng. I historien møder vi Geppetto, træskæreren, der bygger Pinocchio og behandler ham som sin rigtige søn; Jesper Fårekylling, der får rollen som Pinocchios vejviser og samvittighed; den gode fe; Mikkel From; Havmågen Sofia og Kusken.