Confetti
En satirisk dokumentar, der følger tre par i deres kamp om at vinde den eftertragtede titel: "Årets mest Originale Bryllup".
Sig blot "Ja, jeg gør" til denne hylende morsomme satiriske dokumentar om tre skøre par, der hver især lover deres partner, at de sammen vil vinde "Årets mest Originale Bryllup". De kæmpende par består af tonedøve Matt (Martin Freeman) og Sam (Jessica Stevenson), hvis uheldige bryllupstema er Hollywood Musicals; de ekstremt konkurrence-mindede tennispartnere, Josef (Steven Mangan) og Isabelle (Meredith MacNeil), og de aldeles uhæmmede nudister, Michael (Robert Webb) og Joanna (Olivia Colman). Præmien er et drømmehjem til en million, men kan kærligheden overleve det vanvittige førægteskabelige kaos?