Venskab, Komedie
De to festaber og brødre, Mike (Adam Devine) og Dave (Zac Efron), annoncerer online efter "respektable" dates (Anna Kendrick, Aubrey Plaza) til deres søsters bryllup på Hawaii.
For at undgå pinligheder annoncerer de to brødre og festaber, Mike (Adam Devine) og Dave (Zac Efron) på nettet efter to "respektable" dates til deres søsters bryllup på Hawaii. I stedet bliver drengene rendt over ende af den ustyrlige duo (Anna Kendrick, Aubrey Plaza).