Code Rose
En flamingo lander på landingsbanen på et hangarskib ude på det åbne hav. Militæret har brug for, at landingsbanen er ryddet. De forsøger at slippe af med fuglen, men flamingoen kommer tilbage med en hær af sine venner og farver ubarmhjertigt den grå krigsmaskine pink.