Disney Junior Ariel Den lille havfrue
Disney Juniors "Ariel" er et musicaleventyr om Ariel, en ung havfrue, der lærer, at hendes styrke kommer frem, når hun bruger sin stemme til at tale højt, synge frit og lave bølger.
Disney Juniors "Ariel" er et musicaleventyr om Ariel, en ung havfrue, der lærer, at hendes styrke kommer frem, når hun bruger sin stemme til at tale højt, synge frit og lave bølger. Og når hun gør det, kan hun forandre verden! Fyldt med de elskede karakterer fra den originale film, inklusive Sebastian og Tumle, samt spændende nye tilføjelser, foregår Disney Juniors "Ariel" midt i Det Caribiske Havs mylder og fremhæver caribisk kultur gennem musik, mad, mode, sprog og folketro.