Sulphur Springs' hemmeligheder
Griffin Campbell og hans familie flytter til det gamle Tremont Hotel i byen Sulphur Springs. Hele byen tror, at hotellet er hjemsøgt af spøgelset af en pige ved navn Savannah.
Griffin Campbell og hans familie flytter til det gamle Tremont Hotel i byen Sulphur Springs. Hele byen tror, at hotellet er hjemsøgt af spøgelset af en pige ved navn Savannah, som forsvandt for over 30 år siden. Da Griffin og hans nye bedste ven Harper forsøger at løse mysteriet om, hvad der hændte hende, finder de en portal, der lader dem rejse tilbage i tiden. Her opdager de, at løsningen på mysteriet ligger i mødet med Griffins egen far!