BULLET/BULLET
I den nære fremtid er civilisationen kollapset. Gear arbejder hos en skrothandler og finder stjålne ting sammen med QU-0213 og Hvide Bjørn. Efter at have accepteret en anmodning om at stjæle en vigtig genstand bliver de pludselig jagtet af farlige lejemordere.
I den nære fremtid er civilisationen kollapset, og verden er blevet en ødemark. På trods af deres fattigdom bruger folk levn fra tidligere civilisationer til at leve hårdføre liv. Gear arbejder hos en skrothandler, mens han også finder stjålne ting sammen med QU-0213, en robot med fire personligheder, og Hvide Bjørn, en hasardspiller. En dag bliver Gear kastet ind i en enestående opgave om at stjæle en vigtig genstand. Pludselig bliver de jagtet af farlige lejemordere og deltager i spændende biljagter og eksplosive kampe. Hvad Gear og hans team endnu ikke ved, er, at genstanden, de stjal, bærer på en hemmelighed, der kan ryste denne verdens grundlag.
Mens de er på flugt fra lejemorderne, ender Gear, Hvide Bjørn og QU-0213 i en forladt by.
Gear og hans kammerater samt lejemorderne og Modstandsbevægelsen haster mod hovedstaden.