En ung Peter Parker/Spider-Man er ved at tilpasse sig sin nyfundne identitet som spindelvævsslyngende helt. Peter vender tilbage til sit hjem, hvor han bor sammen med sin tante May, under sin nye mentor Tony Starks bevågenhed. Peter forsøger at falde tilbage i sin normale daglige rutine, men da Vulture dukker op som en ny skurk, vil alt, hvad Peter har kært, blive truet.