American Dad
En animeret serie om Stan Smith, en CIA agent i Langley Falls, Virginia, hvis højeste mål i livet er at varetage nationens sikkerhed. Hans familie, en talende guldfisk, og et rumvæsen han reddede fra Area 51, holder Stan beskæftiget, imens han forsøger at afværge terrorangreb på amerikansk jord.
American Dad er en alternativ animeret serie, der hovedsagligt handler om Stan Smith (Seth MacFarlane), en CIA agent i Langley Falls, Virginia, der er våbenekspert uden sidestykke og stolt familiefar. Stan er konstant på vagt over for terroraktiviteter, og vil gøre hvad som helst for at beskytte sit elskede Amerika. Bare se terror-måleren han har sat på sit køleskab, og hvordan han skyder huller i brødristeren, hver gang der springer ristet brød op af den.
Jeff bliver voksen med hjælp fra en gammel mand. Roger tager sig af et "særligt" skur.
Steve og rektor Lewis samarbejder for at redde skolen, mens Stan jagter et ordentligt måltid.