The Equalizer 2
Denzel Washington vender tilbage til en af sine signatur-roller i sin karrieres første efterfølger. Robert McCall udfører retfærdighed uden tøven for de udnyttede og undertrykte - men hvor langt vil han gå, når det er én, han elsker?