Muppets Most Wanted
Hele Muppets-banden tager på tour i Europa, hvor der er udsolgt på flere af spillestederne, men de ender i problemer, når de uforvarende bliver involveret i en international kriminalsag.
Hele Muppets-banden tager på tour i Europa, hvor der er udsolgt på flere af spillestederne på nogle af de mest interessante destinationer. Men de ender i problemer, da de uforvarende bliver involveret i en international kriminalsag ledet af Constantine - verdens største forbryder og Kermits dobbeltgænger - og hans feje makker, Dominic, også kaldet Number Two.