På jagt efter Atlantis
Den Oscar-vindende filminstruktør James Cameron og den Emmy-vindende filminstruktør Simcha Jacobovici tager på et imponerende eventyr for at finde den forsvundne by Atlantis. De gør brug af værker af filosoffen Platon fra det 4. århundrede f.Kr. som et virtuelt skattekort.