OUT THERE: Crimes of the Paranormal
Otte true crime-sager med chokerende møder med den paranormale verden - gennem øjenvidneberetninger, ekspertinterviews og splinternye efterforskninger. I hver sag dukker det samme rygte op midt i en pinefuld søgen efter svar: Noget ikke-menneskeligt er på færde.