Dr. Seuss' Grinchen Julen Er Stjålet
1 et desperat forsøg på at slippe væk fra deres hjertesorger går de på nettet og beslutter spontant at bytte adresser i juleferien. Og så finder de begge netop det sidste, de har brug for - kærligheden - og opdager, at en adresseændring virkelig kan ændre ens liv.