Disneynature: Delfinrevet
Denne film er en blændende undervandsoptagelse, som viser havet og dets ukendte og stille liv. Den giver indsigt i det stærke forhold mellem levende væsner og det skrøbelige økosystem. Den beskriver den lange og intensive læringsproces for Echo, en ung delfin, blandt hans flokmedlemmer. Echo lærer på fem år alt hvad han behøver for at sikre artens overlevelse. Verden er vores.