The Cheetah Girls: En verden
De har væltet USA og Spanien, og nu tager de til Indien på deres livs eventyr. Cheetah Girls får roller i en Bollywood musical og er klar til at vise deres danseevner og filmstjernepotentiale. Dette kunne være deres store chance! Men da Chanel, Aqua og Dorinda finder ud af, at de er konkurrenter om hovedrollen, er deres venskab i fare. Kan de opfylde deres egne drømme, men bevare Cheetah Girls?