The Balloonist
Ud af det blå bliver Gabys liv forvandlet, da en kæphøj ballonskipper nødlander oven på hendes hønsehus fyldt med sjældne hønseracer og slår sig ned som hendes nabo. Sammenstødet blotlægger en betændt familiekonflikt og tvinger Gaby til at konfrontere både den kålhøgne ballonskipper og sin egen problematiske fortid. Er hun i stand til at lægge fortiden bag sig og give både sig selv og sin søn en bedre fremtid?