Pose
Legender, ikoner og brutale husmødre i New Yorks undergrunds-ballroom-kultur, en bevægelse, der gjorde sig bemærket for første gang i 1980'erne. Serien har den største rollebesætning af transkønnede skuespillere i faste roller.
1994. AIDS-epidemien er på kogepunktet, og Blanca finder ny mening med tilværelsen som sygehjælper.
Da Pray Tells alkoholisme fører uventede konsekvenser med sig, arrangerer Blanca en intervention.
Efter en uretfærdig anholdelse overtaler Elektra Blanca til at hjælpe sig af med kufferten i skabet.
Efter en rystende nyhed vender Pray Tell hjem for at genoptage kontakten til sin biologiske familie.
Støvet er ved at lægge sig efter deres uforudsete livsændring, og Papi vænner sig til at være værge.
Da Blanca opdager, at et HIV-studie nægter farvede adgang, melder hun sig ind i ACT UP.