The Squad: Home Run
Den tidligere legende fra The Squad, Niels Cartier, finder endelig spor af den røverbande, der stod bag hans kones død otte år tidligere. For at stoppe dem må han slå sig sammen med en uventet partner: Charlotte-Serge, hans 14-årige datter, der er en større vovehals end sin far.
Tidligere legende fra The Squad, Niels Cartier, der er kendt for sine brutale og ukonventionelle metoder, forlod styrken, efter hans kone døde i en fejlslagen indgriben. Da røverbanden, der dræbte hans kone, dukker op otte år senere, lader Niels intet stå i vejen for at få hævn. For at opnå det må han tage sagen i egen hånd og lave et eksplosivt hold med sin barske 14-årige datter, Charlotte-Serge.