Indiens vildkatte
Indiens vildkatte har symboliseret styrke og kongelighed siden oldtiden, men på trods af den ærefrygt, de indgyder, og deres tilpasningsevne og dygtighed, er disse katte skubbet til kanten. I to år har Indiens vildkatte rejst på tværs af landets kontrasfulde landskaber med en ambition om at male et intimt portræt af disse utrolige dyrs spændende liv.