Da femtenårige David opdager, han har to måneder tilbage at leve i, vil velgørenhedsorganisationen Dreamscape opfylde et ønske for ham. Men David ønsker hverken at komme til Disneyland eller at møde en fodboldstjerne. Det, han virkelig gerne vil have, er en time alene med en nøgen kvinde.