SEVENTEEN TOUR 'FOLLOW' AGAIN
Filmen skildrer SEVENTEEN-koncerten på Seoul World Cup Stadium samt ekstranumrene. Alle tretten medlemmer synger, mens bandet omskriver historien undervejs.
Filmen giver alle adgang til SEVENTEEN TOUR 'FOLLOW' AGAIN TO SEOUL: SEVENTEENS første koncert på World Cup Stadium, hvor de omskriver historien undervejs.
Filmen indfanger uforglemmelige øjeblikke fra koncerten såsom sange, hvor alle tretten medlemmer synger, premieren på ”MAESTRO” samt bandets unikke versioner af “Spell”, “LALALI” og “Cheers to youth”. Koncerten er cinematisk optaget fra flere vinkler og perspektiver, så man føler, man er der.