De Fil En Aiguilles
Et år med optagelser af nogle af de bedste highliners på jagt efter de reneste linjer i Pyrenæerne. En søgen efter balance mellem livet i samfundet, arbejde og lidenskaber. Med Pyrénaline, Catliners, Skyliners, med Gautier Bourgard, Ramon Maeso, Laure & Julien Millot, Alexander Schulz og mange flere skøre mennesker.