Poppers pingviner
Glæd dig til årets sjoveste komedie! Jim Carrey spiller rollen som Mr. Tom Popper, en succesfuld forretningsmand, som er fuldstændig uvidende, når det drejer sig om de virkelig vigtige ting i livet… lige indtil han arver seks søde pingviner, som forvandler hans lejlighed til et vintereventyrland.