Alene På Havet
Baseret på en sand historie. I november 2000 skal Yves Parlier deltage i Vendée Globe. Denne jordomsejling på egen hånd, uden mellemlandinger eller hjælp, anses for at være den hårdeste i verden. Konkurrencemennesket Yves er fast besluttet på at vinde. Men løbets favorit knækker en mast i Stillehavet. Han trodser alle farer og begynder at reparere sin båd og fortsætte kapsejladsen.