Far
En fugl torpederer en rude i en café og forskrækker kunderne. Under et forretningsmøde derinde må en kvinde beslutte, om hun skal ignorere naturen, eller om hun skal reagere på hændelsen.
På en travl café i midtbyen falder en kvinde i staver under et forretningsmøde. En måge rammer vinduet. Kunderne bemærker hændelsen, men ser så hurtigt den anden vej. Kvinden kan ikke ignorere situationen, fordi hun ved, at mågen stadig er i live og lider meget. Hun går udenfor for at slå den ihjel. Nogle børn observerer situationen og råber ad hende, fordi hun prøver at dræbe mågen. Endelig vrider hun halsen om på fuglen, og børnene fortsætter med at lege. Hun begraver mågen i et nærtliggende blomsterbed, mens kollegaerne og kunderne ser til.