Battle of the Sexes
Emma Stone og Steve Carell gør det godt i denne fængslende autentiske fortælling om tenniskampen i 1973 mellem den kvindelige mester, Billie Jean King, og tidligere mandlige mester, Bobby Riggs.
Emma Stone og Steve Carell gør det godt i denne publikumsfavorit baseret på den fængslende autentiske fortælling om tenniskampen i 1973 mellem den kvindelige mester, Billie Jean King (Stone), og den tidligere mandlige mester, Bobby Riggs (Carell). Kønnenes kamp er fyldt med følelse, humor og intelligens og er en triumferende fejring af den historiske kamp, der ændrede spillet!