Hot Shots!
Jagerpiloten Topper Harley sendes ud på en mission for at ødelægge Saddam Husseins atomkraftværker. Desværre er Topper psykisk ude af balance og risikerer at knække under pres.
En tidligere pilot (Charlie Sheen) genindkaldes til luftvåbnet for at deltage i en hemmelig mission, hvor han må affinde sig med en inkompetent admiral (Lloyd Bridges) og en nøje udvalgt eskadrille af piloter, som enten er uduelige eller halvblinde. Han havner også i konkurrere med korpsets militære dengse (Cary Elwes) om at vinde basens sensuelle psykiaters (Valeria Golino) hjerte.