The Montaners
Familien Montaner: mød og følg denne ikoniske familie som er ledet af en af de vigtigste personer i latinamerikansk musikhistorie: Ricardo Montaner. Denne familie fyldt med kunstnere er blevet en af de mest succesfulde og omtalte i underholdningsbranchen. Kig ind i deres hverdagsliv, mens de balancerer familielivet med det professionelle liv i rampelyset.
Vi følger den ikoniske familie, Montaner, som er ledet af en af de vigtigste kunstnere i latinamerikansk musikhistorie: Ricardo Montaner. Denne familie fyldt med kunstnere er blevet en af de mest succesfulde og omtalte i underholdningsbranchen. Kig ind i deres hverdagsliv, mens de balancerer familielivet med deres professionelle liv i rampelyset. Ricardo og Marlene, forældrene, iagttager, hvordan reden bliver mere og mere tom. Deres ældste søn, Ricky, er klar til at gifte sig med skuespillerinden og modellen, Stefi Roitman. Evaluna, deres yngste barn, venter sit første barn med Camilo. Mau, midterbarnet, kommer sig over en krise og fortæller, at han venter barn med sin kone, Sara Escobar. Vi får fantastiske billeder og forestillinger at se. Vi lærer familiens livstil at kende gennem hjemmevideoer og interviews.
Familien overrasker Marlene med en fødselsdagsfest og tager med til Camilo og Evalunas koncert.
Familien Montaner besøger Argentina. Mau og Ricky tager på turné igen efter en længere pause.
Ricky og Stefs bryllup er endelig kommet. Vær med til deres bedste dag i deres liv.
Mau og Ricky arbejder på sange, får nye tatoveringer og lærer om mexicansk wrestling.