LEGO Star Wars: Genopbyg galaksen
Hele Star Wars-galaksen bliver rodet totalt sammen, da en helt almindelig nerf-hyrde, Sig Greebling, finder et mægtig artefakt i et skjult Jedi-tempel. Han bliver puffet ud på eventyr i en ny, vidunderligt vild og forskruet version af galaksen, hvor de gode er onde, de onde er gode, og alles skæbne afhænger af, om Sig kan blive helten, der kan bygge det hele op igen.