The Supremes at Earl's All-You-Can-Eat
De livslange bedste venner Odette, Clarice og Barbara Jean "The Supremes" deler et ubrydeligt bånd fra årtiers kampe mod livets storme. Nu, gennem nye nuancer af hjertesorger, bliver trioen sat på prøve, da de står over for deres hidtil mest udfordrende tider.