The Family Stone
The Family Stone er en komisk fortælling om Stone-familien fra New England, der tager hjem til jul. Den ældste søn tager sin kæreste med, så hun kan møde hans forældre, brødre og søstre. Den ukonventionelle Stone-familie byder deres gæst – en energisk og dominerende person fra New York – velkommen, men er samtidig akavede, forvirrede og fjendtlige. Inden juleferien er forbi, vil forhold gå i opløsning, mens andre dannes. Hemmeligheder vil blive afsløret, og Stone-familien vil forene sig gennem deres ekstraordinære evne til at elske.