Instruktøren Jacqueline Caux giver et introspektivt blik på fire pionerer inden for Detroit Techno og de prøvelser og sejre, de gennemgik på deres rejse i elektronisk musik hen mod at blive nogle af genrens mest respekterede musikere. Filmen byder på eksklusiv musik, liveoptagelser og interviews med Juan Atkins, Derrick May, Carl Craig og Jeff Mills.