PANIHIDA
Ved en ældre kvindes begravelse kolliderer tradition med nutid, og det, der skulle være en stille afsked, forvandler sig til et kaotisk opgør med sorg og familiehemmeligheder. Mørk humor, fortrængte minder og absurde øjeblikke smelter sammen i en rørende og skarp skildring af den komplekse kunst at sige farvel.